نوآوری را حفظ کنید، آینده را برانید

۵ آگوست ۲۰۲۰

در ۲۶ فروردین ۹۸ کنفرانس همکاران جهانی خودروسازی چانگان در Shanghai چین برگزار شد. خودروسازی چانگان تحت عنوان نوآوری را حفظ کنید، آینده را برانید بیش از ۱۳۰ نماینده از شرکای خارجی خود را از ۳۴ کشور از جمله پاکستان، شیلی، عربستان صعودی و پرو دعوت کرد تا در این کنفرانس شرکت کنند. این شرکت همچنین شرکای تعاونی خود ازجمله شرکت صادرات و بیمه اعتباری چین و شرکت ملی صنعت ماشین آلات چین را نیز به کنفرانس دعوت کرد.

 

Li Mingcai، معاون رئیس کل خودروسازی چانگان، در این کنفرانس شرکت کرد و با سخنرانی الهام بخش، ضمن استقبال از همکاران چانگان، تشکر صمیمانه خود را از شرکایی که در چند سال گذشته با خودروسازی چانگان همکاری کرده اند ابراز کرد. وی همچنین به معرفی وضعیت کلی توسعه خودرو سازی چانگان در داخل و خارج کشور در سال ۲۰۱۸ پرداخت و در مورد دستاوردهای مهم شرکت چانگان از زمان راه اندازی جامع برنامه “کارآفرینی سوم – نوآوری و کارآفرینی” توضیح داد.

 

به عنوان یکی از چهار اقدام استراتژیک برنامه “کارآفرینی سوم – نوآوری و کارآفرینی” چانگان در خارج از کشور استراتژی “۴۳۱” را به طور جامع ارتقا می دهد. Li Mingcai تجزیه و تحلیل عمیق از وضعیت رقابت در بازار خارج از کشور انجام داد و جهت کلی ساخت کار در خارج از کشور شرکت چانگان را از هفت جنبه توضیح داد، از جمله پذیرش تغییرات به صورت فعال، تمرکز روی مشتریان، حمایت کردن از بازاریابی ارزشمند، اصرار بر خدمات برای برنده شدن، اصرار بر محصولات، برند سازی و تشویق شرکا برای مشارکت.

 

Xiao Feng، معاون مدیر کل توسعه تجارت در خارج از کشور، سخنرانی مفصلی انجام داد. وی خلاصه ای از وضعیت کلی چانگان در خارج از کشور در سال ۲۰۱۸ ارائه داد و به ارائه مطالبی در مورد همکاری چانگان با پروژه های خارج از کشور، و پیشرفت در ارتقا محصولات، کانال ها، استراتژی مدیریت، تضمین خدمات و متنوع سازی پرداخت. وی همچنین وضعیت فعلی صنعت و چالش های بازار را تجزیه و تحلیل کرده و اهداف سیاست گذاری و اقدامات کلیدی چانگان در خارج از کشور در سال ۲۰۱۹ را منتشر کرد.

 

در این نشست، Wu Dai-Yun، کارشناس فرآیند فناوری و مهندس ارشد چانگان سخنرانی با عنوان “همراهی با نور و درخشان با رنگ – ساخت دقیق وسیله نقلیه خیره کننده” ارائه داد. در ارائه وی چهار هنر مهم در ساخت وسیله نقلیه خیره کننده برای خودروی CS۸۵ با جزئیات کامل توضیح داده شد.

 

Xiong Wei، معاون مدیر کل Beijing Qingchangfeng، نمایندگی چانگان، تجربه مدیریت مشتری را در طول ۱۳ سال گذشته به اشتراک گذاشت که بینش جدیدی را برای نمایندگی های خارج از کشور ارائه داد.

 

نمایندگی های کویت و اکوادور از دیدگاه خود اقدامات اصلی را برای ارتقاء برند چانگان در کشورشان به اشتراک گذاشتند.

 

به منظور تشویق نمایندگی های خارج ازکشور برای مشارکت در بازار خارج ازکشور خودروسازی چانگان، در این کنفرانس ۱۰ جایزه از جمله “جایزه مشارکت در فروش”، “جایزه پیشرو در بازار”، “جایزه بهترین پروژه” و “جایزه توسعه شبکه” در سال ۲۰۱۸ اهدا شد، که یک معیار را در تیم های نمایندگی خارج از کشور چانگان تعیین کرده، روحیه بازاریابی را تقویت کرده و انرژی مثبتی را منتقل می کند.

جایزه مشارکت در فروش

 

جایزه پیشرو در بازار

 

جایزه بهترین پروژه

 

جایزه توسعه شبکه

 

جایزه بهترین شریک مالی

 

جایزه خلاقیت برند و جایزه ارتقاء برند

 

جایزه سیستم خدمات

 

جایزه خدمات طلایی

 

علاوه بر کنفرانس اصلی، ما به طور ویژه تست رانندگی خودروهای جدید و نمایش قطعات یدکی را برنامه ریزی کردیم، همچنین جلسات گفتگوی منطقه ای تجاری را برای برقراری ارتباط بیشتر بین چانگان و نمایندگی های خارج از کشور را سازمان دادیم. این رویداد با پخش مستقیم آن به وسیله کارکنان چانگان در رسانه های اجتماعی برجسته می شود.

تست رانندگی با خودروهای جدید

 

جلسات گفتگوی منطقه ای تجاری

 

“نوآوری راحفظ کنید، آینده را برانید”. با گسترش خودروسازی چانگان در بازرهای خارج از کشور تیم شرکای جهانی ما نیز در حال رشد است. این کنفرانس نه تنها ارتباط بین یکدیگر را تقویت می کند، بلکه فاصله بین یکدیگر را نیز کوتاه می کند و به نمایندگی های خارج از کشور اجازه می دهد تا از استراتژی توسعه بازار در خارج از کشور و اقدامات کلیدی چانگان درک کاملی داشته باشند. علاوه بر این، این اقدامات اطمینان و انسجام شرکای خارج از کشور را نسبت به چانگان تقویت می کند.