فناوری چانگان در حال نوسازی همه جانبه است

۲۵ اکتبر ۲۰۲۰

کنفرانس رسانه ای خودروسازی چانگان در نمایشگاه بین المللی اتومبیل پکن در سال ۲۰۲۰ با موفقیت برگزار شد، ۷۰ رسانه پخش زنده کل این کنفرانس را انجام دادند، و شاهد بازسازی جامع خودروسازی چانگان بودند.

در عصر هوش موبایل، برای برقراری ارتباط بهتر با کاربران و انعکاس روح “فناوری چانگان، شریک هوشمند”، خودروسازی چانگان لوگوی برند چانگان و سیستم رنگی برند را کاملا بهینه سازی کرده است.

حروفچینی کاملا اختصاصی و کاملا جدید برند- حروفچینی Changan UNI نیز بطور رسمی رونمایی شد

در همین زمان، خودروی مفهومی سری پیشرفته Changan UNI در نمایشگاه بین المللی اتومبیل پکن معرفی شد.

زبان طراحی کاملا جدید برند- زیبایی و فناوری جدید تمام مخاطبان را تحت تاثیر قرار داد.

یک رشته نمادهای فوق العاده از جمله شبکه بدون مرز، علامت هواپیما، سطح V شکل و صفحه نمایش فوق العاده پیوسته Mobius از قبل تصور آینده را تفسیر کرده است.

خودروی UNI-T اولین مدل از سری های پیشرفته چانگان، ۴۶ هزار سفارش جدید دریافت کرده است که منجر به گرایش به خودرو می شود.

این خودرو به عنوان تولید کننده انبوه فناوری آینده، شکست ناپذیر است.

چانگان برای ارتباط عمیق با مشتریان اپلیکیشن Changan UNI را به عنوان یک طرفدار جدید خودروسازی چانگان راه اندازی کرده است. تنها ۹۹ روز پس از راه اندازی آنلاین ۳۰۰،۰۰۰ کاربر را جذب کرد. آنها به همراه UNI-Planet در حال کشف انواع مختلف هم آفرینی عمیق هستند.

کاوش در آینده، تجدید هر روز.

چانگان در حال انجام سومین سرمایه گذاری تجاری برنامه نوآوری و کارآفرینی است.

خودروسازی چانگان به نوآوری و بهینه سازی خدمات ما ادامه می دهد تا ماشین هوشمند و تجربه خدمات دلپذیر را به مشتریان ما ارائه دهد.