سفر به سراسر اقیانوس برای دیدار با شما، چانگان ما، جشنواره ما

۱۲ آگوست ۲۰۲۰

شامگاه ۴ آبان، چهارمین فستیوال هوادار چانگان با مضمون “آغوش هر یک از شما” در شهر منظره، Chongqing راه اندازی شد. با عشق به Changan Automobile نزدیک به ۵۰۰ نفر طرفدار چانگان به صحنه آمدند، از جمله شش هوادار وفادار از مالزی برای احساس گرمی خانواده چانگان.

 

 

“Changan Fan، به خانه خوش آمدید!” این توسط Zhu Huarong گفته شد، رئیس کل Chanagn Automobile، سپس عکس های Changan FAN روی صفحه شروع به چشمک زدن کرد و مهمانی شروع شد. هر قدم رو به جلوی چانگان بدون شرکت طرفداران قابل انجام نیست، تاکنون چانگان ۲۸.۰۳ میلیون مشتری و ۹.۴۲ میلیون عضو دارد. برای ابراز قدردانی از همراهی شما در راه رشد، پنج جایزه را در این مراسم انتخاب کرده ایم که از آن جمله می توان به مدل مشارکت مشتری، کلوپ ماشین عالی، ستاره رفاه عمومی، ستاره خلاقیت و ستاره پیگیری رویاها اشاره کرد. هواداران برنده جوایز از شهر های مختلف با تجربیات مختلف زندگی آمده اند، اما آنها ویژگی های مشترکی مانند خوشبینی، عشق و رو به ترقی را به اشتراک می گذارند که منطبق با ارزش های خودروسازی چانگان است.

 

 

برای پاسخ دادن به حمایت و اعتماد طرفداران چانگان در طول سال ها، در این جشنواره، رئیس Zhu برنامه جدید خدامات مشتریان را ارائه داد- “برنامه خدمات دوست نزدیک” و همچنین پنج تعهد خدمت خالص از جمله قیمت شفاف،  تحویل به موقع، تضمین کیفیت، پاسخ سریع و خدمات حرفه ای را ارائه کرد.

 

علاوه برا کارناوال در مهمانی، فعالیت های مختلفی قبل از مهمانی برگزار شد که باعث شد سفر شش هوادار اهل مالزی بهتر و لذت بخش تر باشد.

 

صبح زود روز سوم آبان، هواداران مالزیایی به Chongqing آمدند. در اینجا نه تنها مناظر زیبا بلکه خدمات گرم است که در اینجا از آنها استقبال می کند. در طول مسیر همه مشتاق، در حال صحبت و خندیدن بودند.

 

در تاریخ چهارم، هواداران ابتدا به مرکز تحقیق و توسعه خودروسازی چانگان آمدند. آنها قدرت تحقیق و توسعه چانگان را درک کردند. مرکز تحقیقات و توسعه جهانی دارای ۷ کارکرد شامل طراحی، آزمایش و مدیریت است، دارای ۱۲ رشته شامل آنالیز شبیه سازی شده، صدا و لرزش و ایمنی منفعل، ۱۸۰ آزمایشگاه شامل قدرت ترکیبی، سیستم تهویه هوا و مواد غیر فلزی و یک مرکز داده پیشتاز جهانی است که توسط فناوری ابری ساخته شده است.

 

هنگام ورود به سالن نمایشگاه، طرفداران به وسیله ظاهر CS۷۵PLUS جذب شدند. آنها نمی توانستند صبر کنند تا سوار آنم شده و با آن رانندگی کنند. همه با دیدن فضای داخلی جدید آن با تلفن های همراه خود عکس می گرفتند. با شنیدن اینکه CS۷۵PLUS دارای پارکینگ هوشمند، ۸AT و سایر تنظیمات است از کارکنان در باره قیمت خودرو سوال می پرسیدند و خواهان خرید CS۷۵PLUS خود بودند. در رکود کلی بازار خودرو، سهم بازار خودروسازی چانگان برای چهار ماه متوالی رشد داشته است. در پایان جشنواره بیش از ۲۶،۰۰۰ دستگاه خودروی CS۷۵PLUS جدید فروخته شده است.

 

چانگان نه تنها در صنعت رونق گرفت بلکه مسئولیت های اجتماعی خود را نیز فراموش نکرد. چانگان به طور فعال در فعالیت های حفاظت از محیط زیست شرکت کرده و مردم را ترغیب می کند تا آینده ما را بهتر کنند. یکی از فعالیت های اولیه قبل از جشنواره شرکت در “محافظت از رودخانه ها” بود، یک فعالیت عمومی با طرفداران. از ساخت صنایع دستی تا برگزاری رقابت مرتب سازی زباله، طرفداران مفهوم چانگان را با اقدامات عملی نشان دادند.

 

Chongqing باشکوه و زیبا باعث شد هواداران اهل مالزی تمایلی به ترک چانگان نداشته باشند. در طی این فعالیت ها، طرفداران مالزیایی از مناظر زیبای Chongqing لذت بردند. هنگام ترک Chongqing، طرفداران هنوز هم با شور و شوق در مورد Chongqing صحبت می کردند. تقدیر و روحیه هیجان زده هواداران بهترین پاداش برای چانگان بود. به آرمان اصلی ما صادق باشید و از اینکه در اینجا با ما هستید سپاسگزاریم.