خودرو سازی چانگان با موفقیت آموزش خدمات از راه دور آنلاین خارج از کشور را در سال ۲۰۲۰ را اندازی کرد.

۴ آگوست ۲۰۲۰

برای حمایت از نمایندگی های جدید که در این شرایط به صورت کارآمد وارد شبکه خدمات چانگان می شوند، از تاریخ ۱۱ فروردین تا ۱۴ فروردین شرکت چانگان با استفاده از روش تهیه ویدئو های خودآموز و دستورالعمل آنلاین پرسش و پاسخ، آموزش خدمات آنلاین ۴ روزه را برای نمایندگی های جدید خود برگزار کرد.

 

 

از تاریخ ۱۱ فرودین تا ۱۲ فروردین اعضای تیم خدمات PHI Changan به صورت خود آموز مطالب آموزشی ویدئوها را مشاهده و مطالعه نموده و لیست سوالات را آماده کردند. (عکس های فوق)

در تاریخ ۱۳ فروردین، آموزش خدمات آنلاین از راه دور با موفقیت برای نمایندگی های PHI Changan انجام شد. دوره ها شامل مدیریت قطعات یدکی، عملکرد سرویس، کنترل فنی و کیفیت، ادعای ضمانت، و مدیریت آموزش بودند. در طی دستورالعمل پرسش و پاسخ، مربیان ابتدا تمام سوالات کارآموزان را پاسخ دادند سوال هایی مانند DMS و فرآیند افتتاح حساب EPC، بازار یابی برای قطعات اصلی، قوانین در روش پر کردن QIR و دامنه کاربردی،  TSB، GSB، دامنه کاربرد اعلانات SSB و غیره. بعد از آموزش آنلاین، هر کارآموز که با موفقیت امتحان را پشت سر گذاشتند موفق به دریافت گواهینامه های آموزش NEO شدند.

 

 

طبق دستورالعمل مدیر بخش خدمات فنی خودروسازی چانگان آقای Andrew Cui، چانگان اکنون نه تنها در حال آماده سازی ویدئو آموزشی خدمات می باشد بلکه در حال تهیه فیلم های دیگری برای نگهداری خودروها برای همه نمایندگی های بازار خارج از کشور می باشد که می توانند به ارتقاء خدمات منظم در این دوره خاص زمانی کمک کنند.