“به سوی جدید و رو به بالا” – تصویر برند خودروسازی چانگان تغییر و ارتقا یافته است

۱۷ اکتبر ۲۰۲۰

پیش به سوی آینده، در عصر هوشمند اینترنت، خودروسازی چانگان دیگر محدود به موقعیت یابی سنتی اتومبیل نیست، و متعهد به تبدیل شدن به یک “شرکت فناوری حرکت هوشمند” می باشد، پیش به سوی آینده، در عصر هوشمند همه چیز به هم پیوسته است. خودروسازی چانگان که دیگر محدود به موقعیت یک شرکت خودروسازی سنتی نیست خود را متعهد می کند تا با استفاده از هوش، فناوری  و سایر فناوری های خلاقانه مربوط به سناریوهای مختلف سفر، به “شرکت فناوری حرکت هوشمند” تبدیل شود تا برای مشتریان تجربه ای دلپذیر با استفاده از تکنولوژی فراهم کند.

به منظور برقراری ارتباط بهتر با مصرف کنندگان در عصر هوشمندی و انعکاس ارزش برند جدید و مضمون “فناوری چانگان، شریک هوشمند”، خودروسازی چانگان تصویر برند خود را تغییر داده است. بر اساس استراتژی طراحی علوم طبیعی و فناوری “یک حس تکنولوژی با درجه حرارت و یک حس مراقبت به سبک شریک”، لوگوی برند و سیستم رنگ برند بهینه سازی شدند، و گروه فونت موسسس به طور مشترک فونت منحصر بفرد برند جدید را توسعه  داده و طراحی کردند—Changan UNI نیز بطور رسمی معرفی شد.

تصویر بصری جدید برند که توسط خودروسازی چانگان منتشر شد بینش و مراقبت از مصرف کنندگان را نشان می دهد، و شخصیت برند را با مضمون “هرگز ارائه دهنده خدمات فنی و مراقبتی را متوقف نکنید” بازتاب می دهد. در آینده این سیستم بصری محصولات و خدمات نوآرانه ارائه شده توسط خودروسازی چانگان را همراهی می کند و به مشتریان این امکان را می دهد تا پیشنهاد ارزشی برند، “فناوری چانگان، شریک هوشمند”، را بهتر تجربه کنند.

نقاط بهینه سازی طراحی فونت

نقاط بهینه سازی طراحی فونت