با همه شما در ارتباطیم – پنجمین جشنواره طرفداران چانگان شروع به کار کرد

۱۲ نوامبر ۲۰۲۰

در تاریخ ۳ آبان، پنجمین جشنواره طرفداران چانگان با موضوع “با همه شما در ارتباطیم، ضیافت خانوادگی طرفداران چانگان” در شهر Chongqing برگزار شد. نزدیک به ۲۰۰ طرفدار چانگان از سراسر جهان به همراه طرفداران چانگان در شانگهای، Xishuangbanna، پکن، شنزن و سایر شعب در Chongqing جمع شدند تا از این “شام خانوادگی” فوق العاده که توسط خودروسازی چانگان تهیه شده است لذت ببرند. رئیس هیئت مدیره خودرو سازی چانگان آقای Zhu Huarong، رئیس کل آقای Wang Jun و برخی دیگر از مدیران ارشد به همراه طرفداران چانگان به این رویداد گرم، شاد و فراموش نشدنی پیوستند.

“به خانه خوش آمدید”، با این سخنان رئیس هیئت مدیره آقای Zhu Huarong، پنجمین فستیوال طرفداران چانگان افتتاح شد. آقای Zhu صمیمانه از مشتریان به خاطر پیشنهادات آنها برای توسعه خودروسازی چانگان قدردانی کرد و بازخورد شرکت و همچنین راه حل های پیشنهادی شرکت را توضیح داد. تشویق گرم و خوشحالی هواداران چانگان در این جشنواره تفسیر واضحی از ارزش های شرکت “مشتری محور” خودروسازی چانگان شد.

با بلوغ فرهنگ اتومبیل سازی چین مصرف کنندگان اتومبیل داخلی بیشتر و بیشتر به تجربه خدمات و ارتباطات حسی در طول چرخه عمر محصول توجه می کنند. خودروسازی چانگان مدتهاست که روند “تجربه کاربر اوج توسعه برند را تعیین می کند” را پیش بینی کرده است. در آوریل ۲۰۱۸ خودروسازی چانگان رسما “سومین برنامه تجاری-ابتکاری و کارآفرینی کسب و کار” را منتشر کرد و اقدامات عمده ای را برای تبدیل شدن به یک شرکت فناوری هوشمند حرکت پیشنهاد داد.

مقدار زیاد سرمایه گذاری، آگاهی از خدمات جامع و عملکرد صمیمانه خدمات، خودروسازی چانگان را قادر ساخته است تا طرفداران چانگان بیشتری را بدست آورد. مشتریان برند چانگان امسال از ۱۹ میلیون فراتر رفته اند و اعضای آن به بیش از ۱۳.۷۴ میلیون نفر رسیده اند. شناخت مشتریان از خدمات چانگان و ارزش برند نیز توسعه خودروسازی چانگان را شتاب بخشیده است.

از ژانویه تا سپتامبر سال جاری، حجم فروش اتومبیل چین نسبت به سال گذشته ۶.۹% کاهش داشته است. بر اساس حمایت از مشتریان ما، خودروسازی چانگان ۱ میلیون و ۳۷۱ هزار وسیله نقلیه تحویل داده است که نسبت به سال گذشته ۱۲ درصد افزایش داشته است که در این بین خودروهای سواری چانگان رشد ۲۰.۳% را نسبت به سال گذشته نشان می دهند. فروش سری CS۷۵، EADO PLUS، UNI-T و سایر مدل های کلیدی با شناخت مشتریان ما همچنان رو به افزایش است.

رئیس هیئت مدیره آقای Zhu Huarong به طرفداران چانگان گفت: “همه آنچه ما انجام می دهیم همه برای مشتریانمان است.” اعتقاد بر این است که خودروسازی چانگان که یک انقلاب درون شرکتی به پا کرده است و خدمات را بدون هیچ گونه مصالحه ای بهبود بخشیده است، قطعا تجربه لذت بخش تری را برای مشتریان به ارمغان می آورد.